Zapisy Online!
Nasza oferta
Video // nasz kanał na YOUTUBE
KURS ADOBE FLASH

ADOBE FLASH

Program Adobe Flash to narzędzie do tworzenia animacji. Pozwala tworzyć reklamy, prezentacje, gry, animacje internetowe czy kompletne strony WWW.

Program kursu:

1. Środowisko projektowe programu Flash
- zarządzanie panelami - oś czasu, panel Właściwości, scena
- ustawienia dokumentu
- nawigacja w oknie dokumentu
- narzędzia pomocnicze - Miarki, Siatki, Linie pomocnicze

2. Tworzenie prostych grafik
- Linia, Owal, Prostokąt, Ołówek, Pióro, Pędzel, Kałamarz, Wiadro z farbą, Gumka
- kolory i gradienty
- praca z tekstem

3. Modyfikacja obiektów
- narzędzia do zaznaczania
- transformacja obiektów
- kopiowanie
- grupowanie i łączenie

4. Praca z warstwami
- tworzenie i usuwanie warstw
- organizowanie pracy na warstwach
- przenoszenie obiektów między warstwami
- rozmieszczenie elementów graficznych na warstwach

5. Tworzenie, edytowanie i organizowanie zasobów
- rodzaje symboli: Symbole graficzne, Przyciski, Klipy filmowe
- konwertowanie obiektów na symbol i edycja symboli
- panel Biblioteka
- klony symboli

6. Wykorzystanie grafiki spoza programu Flash
- importowanie i edycja grafik, bitmap, filmów
- dołączanie dźwięków i wideo

7. Podstawy animacji
- oś czasu
- klatki kluczowe i pośrednie - tworzenie i usuwanie klatek kluczowych, zaznaczanie i manipulowanie klatkami
- podgląd animacji

8. Animacja poklatkowa
- tworzenie prostej animacji poklatkowej
- tryb przenikania i edycji wielu ujęć

9. Automatyczna animacja ruchu z klatkami pośrednimi
- płynna animacja ruchu w praktyce
- animowanie efektów kolorystycznych
- animowanie z obracaniem i zmianą rozmiaru obiektów
- animacja po ścieżce

10. Automatyczna animacja kształtu z klatkami pośrednimi
- animacja kształtu w praktyce
- animacja kształtu wielu elementów
- animowanie skomplikowanych kształtów

11. Techniki animacji przy użyciu masek

12. Przegląd i zastosowanie filtrów graficznych

13. Wykorzystanie obrazów bitmapowych

14. Tworzenie i edycja ścieżki dźwiękowej: klipy muzyczne i efekty dźwiękowe w animacjach

15. Podstawy pracy z materiałem wideo

16. Podstawy programowania w języku ActionScript 3.0
- podstawy teoretyczne programowania w języku ActionScript 3.0
- prosta interaktywność
- dołączanie kodu do klatek
- przypisywanie etykiet do klatek i obiektów
- podstawowe funkcje: składnia, parametry, wartości, zmienne
- obsługa zdarzeń
- tworzenie prostych interaktywnych przycisków
- korzystanie z Komponentów

17. Publikowanie i eksportowanie projektów Flash
- publikowanie filmów w Internecie
- eksportowanie filmów do innych formatów

18. Praktyczne przykłady tworzenia aplikacji

 
na górę
Newsletter //bądź na bieżąco

© 2014 NOVA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone.

Niniejsza strona nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. NOVA CE Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość zmian bez podawania przyczyn. Oferta różni się w zależności od miasta. NOVA Centrum Edukacyjne Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (00-023) przy ul. Widok 8, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000467126, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000 PLN, NIP 5252558974, REGON 146748188