Zapisy Online!
Nasza oferta
Video // nasz kanał na YOUTUBE
Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej

Kwalifikacja: A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej

Zajęcia realizowane są przez 1 rok, 2 semestry

Słuchacz po uzupełnieniu powyższej kwalifikacji o A.26 - Sprzedaż produktów i usług reklamowych oraz uzyskaniu wykształcenia średniego, może uzyskać tytuł Technika organizacji reklamy

Zajęcia odbywają się w trybie zaocznym – soboty i niedziele co dwa tygodnie. 

Korzyści dla Absolwenta

Absolwent po ukończeniu kierunku nabędzie umiejętności w zakresie:

- określania celu przekazu reklamowego,

- dobierania narzędzia promocji,

- pozyskiwania oraz przetwarzania informacji niezbędnych do realizacji reklamy,

- prezentowania informacji reklamowej w formie graficznej, tekstowej i tabelarycznej oraz określania ich przydatności do wykonania reklamy,

- przygotowywania zestawu informacji dotyczących kampanii reklamowej,

- doboru środków prezentacji przekazu reklamowego,

- stosowania programów komputerowych do gromadzenia i przetwarzania informacji oraz opracowania przekazu reklamowego,

- stosowania przepisów prawa oraz przestrzegania zasad etyki zawodowej, dotyczących tworzenia przekazu reklamowego,

- projektowania różnych form środków reklamowych i innych narzędzi promocji,

- projektowania elementów systemu wizualnego identyfikacji firmy,

- stosowania przepisów prawa autorskiego i własności intelektualnej,

- doboru nośników reklamy do przyjętej strategii reklamy,

- sporządzania planu przebiegu kampanii reklamowej w mediach zgodnie z przyjętym budżetem,

- organizowania emisji reklamy w mediach,

- sporządzania dokumentów dotyczących emisji reklamy w mediach,

- stosowania przepisów prawa oraz przestrzegania zasad etyki zawodowej, dotyczących emisji reklamy w mediach,

- sporządzania harmonogramu przygotowania środków reklamowych,

- doboru materiałów i narzędzi do wykonywania środków reklamowych,

- przygotowania reklamy w wersji drukowanej i elektronicznej,

- prowadzenia dokumentacji dotyczącej produkcji środków reklamowych,

- opracowania i interpretacji wyników badań rynku reklamy,

- oceny jakości produktów i usług reklamowych według określonych kryteriów,

- oceniania skuteczności reklamy na podstawie badań rynkowych,

- prezentacji wyników badań dotyczących oceny jakości oraz skuteczności prowadzonej reklamy.


Aby brać udział w kursie i uzyskać zaświadczenie o ukończeniu kursu oraz świadectwo z kwalifikacji, wystarczy mieć ukończone gimnazjum lub ośmioletnią szkołę podstawową.

Warunki rekrutacji:


· świadectwo ukończenia szkoły podstawowej, bądź gimnazjum, średniej, ryginał odpis lub kopia.




 
na górę
Newsletter //bądź na bieżąco

© 2014 NOVA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone.

Niniejsza strona nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. NOVA CE Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość zmian bez podawania przyczyn. Oferta różni się w zależności od miasta. NOVA Centrum Edukacyjne Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (00-023) przy ul. Widok 8, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000467126, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000 PLN, NIP 5252558974, REGON 146748188