Technik informatyk z programowaniem gier i aplikacji mobilnych
Uzyskany tytuł zawodowy: Technik informatyk z programowaniem gier i aplikacji mobilnych
Symbol cyfrowy zawodu: 351203
Zajęcia realizowane są 2 lata, 4 semestry
Na kierunku technik informatyk słuchacze nauczą się projektowania i administrowania bazami danych, projektowania stron www i aplikacji internetowych.
Jeżeli Chcesz zdobyć wiedzę nie tylko teoretyczną, ale również praktyczną z zakresu IT oraz uzyskać zawód przyszłości – wybierz kształcenie na kursie kwalifikacyjnym w zawodzie technik informatyk.
Organizacja zajęć
Zajęcia realizowane są w trzech trybach kształcenia:
System dzienny: zajęcia realizowane są w dni powszednie, rozpoczynają się w godzinach rannych a kończą w godzinach popołudniowych.
System zaoczny: zajęcia realizowane są w soboty i niedziele co dwa tygodnie. Tryb dostosowany dla osób pracujących.
System wieczorowy: zajęcia realizowane są w dni powszednie, rozpoczynają się w godzinach popołudniowych a kończą w godzinach wieczorowych.
Korzyści dla Absolwentów
Absolwent po ukończeniu kierunku: Technik informatyk nabędzie umiejętności w zakresie:
- montowania oraz eksploatacji komputera i urządzeń peryferyjnych,
- projektowania i wykonywania lokalnych sieci komputerowych, administrowania tymi sieciami,
- projektowania baz danych i administrowania bazami danych,
- tworzenia stron www i aplikacji internetowych, administrowania tymi stronami i aplikacjami.
Po ukończeniu kierunku Słuchacz może podjąć pracę jako:
- instalator sprzętu komputerowego,
- projektant i programista baz danych,
- administrator sieci komputerowych,
- instalator i administrator systemów operacyjnych,
- administrator baz danych.
W trakcie nauki zdają Państwo egzamin organizowany przez Okręgową Komisję Egzaminacyjną z następujących kwalifikacji:
L.p. |
Obowiązkowe zajęcia edukacyjne |
Semestr |
Razem |
|||
I |
II |
III |
IV |
|||
Zajęcia w kształceniu ogólnym |
||||||
1 |
Podstawy przedsiębiorczości |
10 |
10 |
|
|
20 |
Zajęcia w kształceniu zawodowym teoretycznym |
||||||
2 |
Bezpieczeństwo i higiena pracy |
20 |
|
|
|
20 |
3 |
Język angielski zawodowy |
20 |
|
|
|
20 |
4 |
Podejmowanie i prowadzenie działalnoŚci gospodarczej |
20 |
|
|
|
20 |
5 |
Komunikacja personalna i społeczna |
15 |
|
|
|
15 |
6 |
Podstawy systemów komputerowych |
20 |
|
|
|
20 |
7 |
Podstawy elektrotechniki i elektroniki |
20 |
|
|
|
20 |
8 |
Systemy operacyjne i urządzenia techniki komputerowej |
20 |
40 |
20 |
|
80 |
9 |
Urządzenia peryferyjne i sieciowe oraz lokalne sieci komputerowe |
|
40 |
20 |
|
60 |
10 |
Programowanie, witryny i aplikacje internetowe |
|
|
25 |
20 |
45 |
11 |
Bazy danych |
|
|
25 |
15 |
40 |
Ogólna liczba godzin |
135 |
80 |
90 |
35 |
340 |
|
Zajęcia w kształceniu zawodowym praktycznym |
||||||
12 |
Projektowanie i montaż lokalnych sieci komputerowych |
|
25 |
25 |
|
50 |
13 |
Eksploatacja urządzeń peryferyjnych i sieciowych |
|
20 |
20 |
|
40 |
14 |
Diagnostyka i naprawa urządzeń techniki komputerowej |
30 |
40 |
|
|
70 |
15 |
Administrowanie systemami operacyjnymi |
|
|
40 |
|
40 |
16 |
Administrowanie bazami danych |
|
|
|
70 |
70 |
17 |
Tworzenie stron i aplikacji internetowych |
|
|
|
70 |
70 |
Ogólna liczba godzin |
30 |
85 |
85 |
140 |
340 |
|
Całkowita liczba godzin obowiązkowych zajęć edukacyjnych |
175 |
175 |
175 |
175 |
700 |
|
20 |
Projektowanie gier video |
|
|
20 |
|
20 |
21 |
Silniki 3D |
15 |
|
|
|
15 |
22 |
Grafika komputerowa 2D i 3D |
10 |
20 |
|
|
25 |
23 |
Gry w środowiskach mobilnych |
|
|
20 |
|
20 |
24 |
Programowanie na Android, iOS i Windows Phone |
|
|
|
30 |
30 |
Praktyka zawodowa |
|
|
|
320 |
320 |
|
Egzamin potwierdzający kwalifikację EE.08. odbywać się będzie pod koniec III semestru |
||||||
Egzamin potwierdzający kwalifikację EE.09. odbywać się będzie pod koniec IV semestru |
Warunki rekrutacji:
· świadectwo ukończenia szkoły średniej, (oryginał, odpis, duplikat lub kopia poświadczona przez notariusza),