Zapisy Online!
Nasza oferta
Video // nasz kanał na YOUTUBE
KURS E - MARKETING

Profil uczestnika kursu

Kurs E Marketing czyli makreting internetowy to aktualnie jedna z najbardziej popularnych form reklamy. Kurs przeznaczony jest dla osób odpowiedzialnych za reklamę firmy w internecie, dla osób, które wiążą swoją karierę zawodową z tą dziedziną czy też dla tych, którzy interesują się tematyką marketingu w internecie
i chcą poszerzyć swoje umiejętności w tym zakresie. 

Indywidualne podejście

Zajęcia na naszych kursach odbywają się w kameralnych grupach co pozwala nam na indywidualny kontakt z każdym kursantem. Taka forma zajęć jest najbardziej efektywna i w 100 % przynosi zamierzone efekty. Wykładowca ma możliwość bezpośredniego kontaktu z każdym z kursantów, analizę jego potrzeb oraz odpowiedź na wszystkie istotne pytania co daje nam najbardziej wymierne wyniki nauczania oraz pełne zadowolenie naszych Klientów.

Forma kursu

Kurs jest realizowany w specjalnie przygotowanych salach komputerowych, gdzie każda osoba ma przygotowane własne stanowisko pracy, które zostało wyposażone w odpowiednie programy umożliwiające w pełni realizacje założeń programowych szkolenia.

Certyfikat

Każdy kursant otrzymuje zaświadczenie na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz certyfikat ukończenia kursu.


Program kursu :

Internet i netykieta

  • pojęcie netykiety
  • zalecenia netykiety
  • łamanie reguł w posługiwaniu się Internetem na przykładach
  • ograniczenia prawne

Identyfikacja wizualna

  • system identyfikacji wizualnej
  • znaczenie identyfikacji wizualnej we współczesnej firmie
  • komunikacja wizualna
  • księga identyfikacji wizualnej

E-mail marketing

  • pojęcie e-mail marketingu
  • rodzaje e-mail marketingu
  • podstawowe zasady skutecznego mailingu
  • mailing wirusowy

Marketing perswazyjny

  • pojęcie marketingu perswazyjnego
  • przykłady zastosowania perswazji w kontaktach z klientem
  • prawdy i mity marketingu perswazyjnego
  • marketing perswazyjny w e-marketingu

PR w Internecie

  • pojęcie, charakterystyka
  • zasady pisania tekstów PR do Internetu , tekstu PR na stronę WWW
  • zasady wyglądu tekstu PR do Internetu, tekstu na stronie WWW
  • wykorzystanie możliwości Internetu dla PR
  • newslettery
  • banery
  • blogi
  • komunikatory internetowe
  • strony internetowe
  • media społecznościowe

E-commerce

  • pojęcie i historia e-commerce
  • korzyści e-commerce
  • ograniczenia e-commerce
  • sklepy internetowe jako forma e-commerce
 
na górę
Newsletter //bądź na bieżąco

© 2014 NOVA.PL Wszystkie prawa zastrzeżone.

Niniejsza strona nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. NOVA CE Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość zmian bez podawania przyczyn. Oferta różni się w zależności od miasta. NOVA Centrum Edukacyjne Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (00-023) przy ul. Widok 8, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000467126, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000 PLN, NIP 5252558974, REGON 146748188